Online medarbejderportal
Slip for bøvlede registreringer
Bliv fri for at taste data flere gange. Med medarbejderportalen registrerer medarbejderne selv timer, fravær, kørsel og rejser. Derefter godkender lederen nemt, og registreringerne bliver sendt direkte til lønsystemet.
Det hele foregår online eller via app. Så sparer du tid og øger fleksibiliteten - og medarbejderne kan selv se deres lønsedler og selv ændre stamdata.
Gør samtidig portalen til din virksomheds intranet. Du kan samle alle relevante dokumenter et sted og give informationer til medarbejderne.
Det får du med LessorPortalen
- Onlineregistrering af tid, fravær og kørsel
- Rejseafregning med udlæg og diæter
- Mulighed for individuelle tilpasninger
- Direkte overførsel af data til tids- og lønsystemet
- Dokumenter og beskeder samlet ét sted
- Adgang via app eller browser
Brug Lessors app sammen med portalen
Glem papirkaos og regneark. Lav dine rejseafregninger nemt med Lessors medarbejderportal.
Du kan i portalen håndtere alle typer udlæg. Både hvis medarbejderen har betalt med kreditkort og kontant.
Medarbejderne uploader deres bilag med deres smartphone, så er det hele samlet. Så undgår du samtidig de mange krøllede kvitteringer og sparer tiden.
Hent Lessors app og registrer din virksomhed og brugernavn. Så er du i gang.
Brug LessorPortalen med andre løsninger fra Lessor
Vil du vide mere?
Skriv til os og hør, hvilken løsning vi kan lave til dig.
Dine oplysninger bruger vi til at kunne give dig den bedst mulige service, når vi vender tilbage til dig. Få mere af vide i persondatapolitikken.