Vi ønsker dig velkommen til LessorLøn support og glæder os til samarbejdet med dig. Nedenfor kan du læse om, hvordan du bedst muligt gør brug af supportfunktionen.

Gode råd til brug af LessorLøn support

Find svar på dit spørgsmål selv - og spar tid

Det er en god idé selv at forsøge at finde svar på et spørgsmål inden kontakt til LessorLøn support. Ofte kan dine egne kolleger, tidligere supportsager, vejledninger, nyhedsbreve eller dashboardet i LessorLøn hjælpe dig videre.

Vær i god tid

Det er vigtigt, at du henvender dig til LessorLøn support i så god tid som muligt. Vær opmærksom på, at vi i ugen op til lønkørsel har ekstra travlt, og at vores svartid derfor ofte er længere end normalt.

Sådan fungerer LessorLøn support

  • Hvem kan bruge LessorLøn support?

    Alle LessorLøn-kunder, der har gennemført enten det fysiske grundkursus eller det digitale grundkursus i LessorLøn, kan bruge LessorLøn support.

    Grundkurset i LessorLøn er en fast del af implementeringsprocessen og inkluderet i prisen på lønsystemet. 

  • Hvad kan LessorLøn support hjælpe mig med?

    LessorLøn Support hjælper dig med tekniske spørgsmål til lønsystemets funktioner og generelle anvendelsesmuligheder.

    Når du henvender dig til LessorLøn support, er det vigtigt, at du fortæller os så udførligt som muligt, hvilket resultat du gerne vil opnå med din henvendelse. Herefter undersøger vi, om systemet er i stand til at levere det ønskede resultat.

    Vi udfører ikke tilretninger i systemet, men vejleder gerne i, hvordan du selv kan gøre det.

    Har du spørgsmål, der ikke vedrører den tekniske del af systemet, svarer vi i det omfang, vi har mulighed for det. Det kan for eksempel være spørgsmål til ferie, feriefridage eller andre områder, der berører løn.

  • Hvordan kontakter jeg LessorLøn support?

    Du kan kontakte LessorLøn support

     

    Kontakt via telefon

    Du kan også kontakte LessorLøn support ved at ringe på telefon +45 4816 6080 og lægge en besked.

    Hvis du ikke allerede har oprettet en supportsag i Mit Lessor vedrørende henvendelsen, vil vi bede dig gøre det.

    Hvis opkaldet drejer sig om en igangværende supportsag, kan du kan vælge mellem at få et skriftligt svar i Mit Lessor eller at blive ringet op. Ønsker du en opringning, skal du blot angive kontaktdata og træffetid. Vi ringer, så snart vi har mulighed for det. Ringer vi forgæves, vil det fremgå af den pågældende supportsag, og så forsøger vi naturligvis igen.

  • Hvornår kan jeg kontakte LessorLøn support?

    LessorLøn support er åben mandag-torsdag fra klokken 09:00 til 16:00 og fredag fra klokken 09:00 til 15:30 bortset fra Grundlovsdag fra kl. 12.00, helligdage og den 24. og den 31. december.

    Uden for åbningstiden er du naturligvis altid velkommen til at oprette en supportsag i Mit Lessor eller sende en e-mail til LessorLøn support.

  • Hvornår får jeg svar på min henvendelse?

    Vi bestræber os på at give dig et svar eller en status på din supportsag, inden for tre arbejdsdage efter at vi har modtaget din henvendelse. Dog kan der i ugen op til lønkørsel være længere svartid.

    Du vil altid kunne følge status og se svar i Mit Lessor.

    Når vi har besvaret din henvendelse, lukkes sagen automatisk af systemet, tre arbejdsdage efter at vi har afsendt svaret.

  • Hvordan bliver henvendelserne i LessorLøn support prioriteret?

    I LessorLøn support gør vi, hvad vi kan, for at sikre den bedst mulige prioritering af henvendelserne. Vi beder dig derfor angive en deadline for, hvornår din supportsag senest skal være løst. 

    Vi forbeholder os ret til selv at prioritere blandt alle indkomne henvendelser.

  • Hvordan ser jeg status på min henvendelse?

    Du får altid en skriftlig bekræftelse på, at vi i LessorLøn support har modtaget din henvendelse. Vi informerer dig selvfølgelig også, hvis vi vurderer, at henvendelsen ligger ud over almindelig support og derfor sendes videre til en seniorkonsulent eller en anden specialist. Konsulentsupport vil naturligvis påvirke svartiden.

    Du kan altid følge status og se svar på din henvendelse i Mit Lessor.

  • Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ønsker konsulentbistand?

    LessorLøn support tilbyder konsulentbistand til særligt krævende henvendelser. Vi kan dog desværre ikke tilbyde ydelsen i ugerne op til lønkørsel.

    Ønsker du konsulentbistand til en sag, skal du oprette din sag i Mit Lessor med en beskrivelse af opgaven, der er så udførlig som mulig, og gerne angive flere mulige tidspunkter for løsning af sagen.

    Hvis din henvendelse omfatter flere spørgsmål, skal vi bede dig prioritere spørgsmålene, så vi sikrer os, at vi løser de vigtigste opgaver først.

    Så snart vi i LessorLøn support har modtaget alle nødvendige informationer, finder vi de relevante ressourcer til at sikre optimal løsning af opgaven. Herefter laver vi et estimat over, hvor mange timer vi forventer at bruge på opgaven, og hvornår opgaven forventes at være løst. Du skal selvfølgelig godkende estimatet, inden løsning af opgaven sættes i gang.

Mit Lessor

Mit Lessor er Lessors supportportal, som vi anbefaler dig at bruge, når du har behov for support. Her kan du se eksisterende supportsager og oprette nye, ligesom du altid vil kunne se svaret på tidligere sager og følge status på igangværende sager. Det er også her, at du med fordel kan søge hjælp i vejledninger til brugen af LessorLøn, og oprette og redigere brugere.